Як отримати дублікат документа, посвідченого нотаріусом

Дубліка́т —  другий примірник документа, що має таку саму юридичну силу, як і оригінал. Повторно оформлений документ для використовування, замість втраченого чи пошкодженого оригіналу, що має таку саму юридичну силу.

На дублікат ставиться напис: «Дублікат». Після видачі дубліката, оригінал документу втрачає свою юридичну силу.

Порядок видачі дублікатів документів, посвідчених або виданих нотаріусами або посадовими особами органів місцевого самоврядування регулюється статтями 8, 34, 53 Закону України «Про нотаріат», розділом І та главою 22 розділу ІІ Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 22.02.2012 № 296/5.

Де можна отримати дублікат.

Державний нотаріальний архів видає дублікати документів, які посвідчені нотаріусами, які припинили свою діяльність, а також дублікати заповітів, які надійшли на зберігання від посадових осіб, зазначених у статті 40 Закону України «Про нотаріат».

Державна нотаріальна контора видає також дублікати заповітів, які надійшли на зберігання від посадових осіб, зазначених у статті 40 Закону України «Про нотаріат».

Нотаріусом — до передачі в архів примірників документів, посвідчених або виданих нотаріусом, дублікат втраченого або зіпсованого документа видається відповідно нотаріусом за місцем його зберігання.

 

Випадки видачі дублікату:

-         Втрата документа;

-         Зіпсування документа.

 

Кому видається дублікат:

-         особам, за дорученням яких або щодо яких вчинялася нотаріальна дія;

-         спадкоємцям осіб, за дорученням яких або щодо яких вчинялася нотаріальна дія, виконавців заповіту — на запит нотаріуса, яким заведено спадкову справу.

 

-         Для отримання дубліката документу фізичній особі необхідно подати нотаріусу наступний перелік документів:

-         паспорт громадянина України, облікову картку фізичної особи – платника податків;

-         представнику особи, для якої вчиняється нотаріальна дія – нотаріально посвідчену довіреність (із зазначенням, що представник має право представляти інтереси особи в органах нотаріату, в тому числі в державному нотаріальному архіві,з правом отримувати дублікати документів);

-         інформаційну довідку з бюро технічної інвентаризації (якщо предметом правочину є нерухоме майно);

-         довідку з Державного земельного кадастру (якщо правочин стосується земельної ділянки);

-         інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо об`єкта нерухомого майна.

 

 

Для отримання дубліката документу юридичній особі нотаріусу необхідно надати:

-         Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;

-         для представника юридичної особи– нотаріально посвідчену довіреність(із зазначенням, що представник має право представляти інтереси особи в органах нотаріату, в тому числі в державному нотаріальному архіві,з правом отримувати дублікати документів) та/або протокол про призначення виконавчого органу (далі – директора);

-         паспорт директора;

-         статут юридичної особи, або його нотаріально засвідчену копію;

-         копію довідки з ЄДРПОУ про присвоєння юридичній особі ідентифікаційного коду;

-         інформаційну довідку з бюро технічної інвентаризації (якщо предметом правочину є нерухоме майно);

-         довідку з Державного земельного кадастру (якщо правочин стосується земельної ділянки);

-         інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо об`єкта нерухомого майна.

 

 

 

 

 

Комментарии запрещены.